10 Aralık 2010 Cuma

120 Liralık Hayal Gücü



Naber bak, bende dert yok tasa yok
Mutluyum artık tribün yok
Dikmişim ekrana gözlerimi
ligtv'den başka bişeye gerek yok

tribünsel neyim kaldıki bi pankartım olsun
120 liraya herşey ortada
yeter artık bu son olsun
120 liraya çok beklersin tribün dolsun

sporda şiddet ayrı bir dava
Mahkemelerde görülüyor hala
taraftarı kale arkasında ararım
fenerbahçeyi gördümmü yüzyirmiye satarım

cimboma kartala, üçe beşe bakmam
feneri gördümmü asla acımam
bana feneri verin, kombineye gerek yok
Ben tüketmeden var olamam

Ayna, ayna hadi söyle benden daha şerefsizi var mı ?
Ayna, ayna hadi söyle benden daha şerefsizi var mı ?

ankara ondokuz mayıs stadına koymuşum
Ya da san siro'ya gelmişim de haberim yok
şampiyon çıkınca aralarından ilahi adalet derler elbet ardından
Bundan büyük bir yalan yok

Yok, bundan büyük yalan yok

Bana dokunmayan yılan bin yaşasın
yüzyirmiye satar, keyfime bakarım
cimboma kartala kırk elli lira
fener geldimi fiyat tavanlarda

fenerbahçeye sonuna kadar karşıyım
Ama tribüne geldimi fiyat arttırırım
Değişir dünyam parayla uzaktan
cebimdeki paralarım hayatıma kumandan

Yeni bir kombine verdi bugün başkan
kombinem artık yüzyelli lira
Olmasa da cebimde beş kuruş para
fenere biletler yüzyirmi lira


Ayna, ayna hadi söyle benden daha şerefsizi var mı?
Ayna, ayna hadi söyle benden daha kancığı var mı?


Bu konu uzun zamandır içime dert olmuştu, Fenerbahçeye çekilen bilet fiyatları evet..
ciddi bir konuydu, uzun uzun düşünüp detaylı araştırmalarla yazmak isterdi gönül fakat en son alınan habere göre ankaragücü rakip tribün bilet fiyatını 120 lira olarak belirlemiş..
Ben burada hiç bir ciddiyet göremiyorum ve ciddiye alınacak hiç bir araştırma, değerlendirmeye gerek yok..
Bence MKE ankaragücü degilde AMK ankaragücü artık..
uzatmaya gerek yok, dağılın beyler.

Dipnot: Futbol televizyonda gördükleriniz degil, tribünde görmek istemediklerinizdir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder